Apartamente Noi București Direct Dezvoltator

Promovare Ansamblu Rezidențial

Oferim două mecanisme de colaborare:

Listare Gratuită

Ansamblul va fi listat pe portal, inclusiv cu datele de contact ale dezvoltatorului, și promovat prin reclame plătite. Încasăm comision pentru tranzacțiile finalizate de lead-urile trimise prin e-mail de către noi sau un cost fix pentru fiecare lead trimis (CPL).

Listarea pe eDezvoltator
Marketing Dedicat

Pe lângă listarea privilegiată pe eDezvoltator, preluăm toate costurile de marketing ale ansamblului până la finalizarea vânzărilor, când încasăm o sumă fixă pentru fiecare unitate din ansamblu indiferent de unde a venit lead-ul.

Servicii complete de marketing

În ambele scenarii, dezvoltatorul face vizionările și închide tranzacțiile. Noi doar generăm și calificăm lead-uri.

Listarea ansamblului pe eDezvoltator.ro

Acest serviciu este dedicat celor care doresc doar listarea pe portalul eDezvoltator.ro și nu include niciun alt serviciu de marketing.

Puncte cheie:
  • Acces la peste 15.000 de utilizatori unici pe lună
  • Listare gratuită cu datele de contact ale biroului de vânzări
  • Randări arhitecturale de interior 3D și 2D gratuite
  • Cost doar pe rezultat

Statistici de utilizare ale eDezvoltator.ro

Website-ul eDezvoltator.ro este accesat de peste 15.000 de vizitatori unici în fiecare lună. Monitorizăm traficul folosind unelte care înregistrează în mod anonim inclusiv activitatea persoanelor care folosesc filtre de adblocking.

Înregistrăm lunar aproximativ 12.000 de vizite de la Google și 2.000 de la celelalte motoare de căutare. Restul vizitelor vin din spectrul referral, de la cele peste 250 de website-uri care trimit trafic spre noi.

Astfel, nu depindem de bugete astronomice de PPC precum ceilalți jucători din piață și ne permitem să lucrăm într-un sistem în care comisionul nostru este încasat și la câteva luni de la realizarea tranzacției.

Datorită acestui grad de optimizare a vizibilității, avem costuri operaționale foarte reduse și putem rezista în condiții de piață în care competitorii noștri vor fi nevoiți să renunțe.

Vizite organice din Google Search Console
Screenshot realizat în consola de administrare a prezenței pe Google - motor de căutare de la care primim zilnic 350-400 de vizite

Pagina de proiect

Pe eDezvoltator.ro, proiectele sunt prezentate beneficiarilor cu lux de detalii. Deoarece colectăm peste 300 de repere de la fiecare ansamblu imobiliar, putem genera și testa diferite modele de pagini pe care le adaptăm la feedback-ul primit de la utilizatori.

Cu toate acestea, paginile care prezintă ansamblul vor păstra următoarele secțiuni:

  • Introducere

    Aici se vor regăsi datele de contact ale ansamblului, adresa, logo-ul și gama de preț. Tot aici se găsește și cuprinsul paginii pe care utilizatorii îl pot folosi pentru a ajunge rapid la secțiunea dorită.

  • Avantaje

    Aici utilizatorii vor găsi o listă cu principalele caracteristici ale ansamblului precum facilitățile generale, cele de siguranță, educație, accesibilitate și detalii de interes pentru cei care au familii sau animale de companie.

  • Galerie Foto

    Galeria va include imagini trimise de dezvoltator sau realizatea de noi pe teren sub forma unui carusel.

  • Localizare

    Secțiunea de localizare include o hartă pe care se poate identifica ușor ansamblul și punctele de interes din jurul acestuia.

  • Construcție

    Aici vom detalia aspecte relevante pentru cei care vor să afle cum sunt construite clădirile din ansamblu și ce materiale s-au folosit. Pentru fiecare element al acestei secțiuni, există un articol pe blogul nostru care explică în detaliu respectivul aspect.

  • Păreri

    În această secțiune, utilizatorii vor găsi o sinteză a recenziilor publice despre ansamblu dar și o analiză superficială realizată de experții noștri. O analiză mult mai aprofundată va fi publicată pe blogul eDezvoltator, la categoria Recenzii Ansambluri.

  • Întrebări frecvente

    Țintim ca această secțiune să fie specifică fiecărui ansamblu, de aceea o vom popula doar după ce interacționăm cu beneficiari reali care fac solicitări și pun întrebări.

  • Ofertă de unități

    Aici este lista propriu-zisă de unități ale ansamblului. La fel ca toate paginile unde apar unitățile, formatul acestei secțiuni este ca a unui magazin virtual, cu filtre și diferite tipuri de vizualizare pentru a permite utilizatorilor să găsească rapid locuința potrivită.

Paginile unităților

La fel ca paginile de ansamblu, paginile destinate unităților sunt foarte bogate în informații, ele facilitând calificarea lead-urilor. Mai jos enumerăm principalele secțiuni ale paginii:

Compartimentare

Secțunea dedicată compartimentării include măsurători proprii ale camerelor, prezentate atât la nivel grafic (prin imagini), cât și la nivel informativ (prin liste). Toate materialele folosite la prezentarea compartimentării sunt realizate de departamentul nostru de arhitectură. Nu vom folosi randărilor oferite de dumneavoastră deoarece dorim să ne facem propriile măsurători și să menținem consistența vizuală a site-ului.

Tot în această secțiune, utilizatorii vor găsi un tur al locuinței care include descrieri detaliate pentru fiecare cameră, precum și o recenzie completă a felului în care a fost compartimentată locuința ținând cont de iluminatul natural și fluxurile de circulație zilnice dintre camere.

Localizare și ansamblu

În această parte a paginii prezentăm informații generale despre ansamblu și detalii despre aspecte precum siguranța, localizare, facilități și orice influențează viața de zi cu zi a beneficiarului. Am inclus aici și elemente interactive precum galeria foto și harta.

Construcție și finisaje

Beneficiarii care doresc să afle detalii tehnice despre construcția clădirii ar trebui să găsească în această secțiune toate informațiile de care au nevoie. Am inclus specificații și explicații clare pentru toate aspectele legate de finisaje, tâmplărie, eficiență energetică, instalații și structură de rezitență. Toate aceste detalii sunt colectate de agenții noștri direct de pe șantier în cadrul procesului de auditare.

Solicitare pentru vizionare

Există trei metode prin care utilizatorul poate solicita o vizionare la noi pe site, le vom enumera în ordinea complexității lor:
  1. Contact direct

    Toate ansamblurile listate pe eDezvoltator includ datele de contact ale dezvoltatorului sau ale departamentului de vânzări, deci beneficiarul vă poate suna direct sau vă poate vizita website-ul chiar dacă v-a descoperit pe site-ul nostru. Deși contorizăm aceste interacțiuni (apelare sau vizită externă), nu le taxăm în niciun fel.

  2. Solicitare fulger

    Formularul de solicitare fulger permite beneficiarului să facă o solicitare rapidă care va fi transmisă imediat prin e-mail dezvoltatorului. Acestă solicitare poartă un cost pentru dezvoltator - comision sau CPL și este monitorizată de departamentul nostru de control.

  3. Solicitare inteligentă

    Unul dintre punctele noastre distinctive este mecanismul de solicitări inteligente care funcționează asemenea unui coș de cumpărături - utilizatorul compune o listă cu mai multe locuințe și, când a terminat de ales, următorul pas este să le compare (side by side) și să le păstreze pe cele la care vrea să facă vizionare. Utilizatorului i se permite să aloce puncte locuințelor alese în funcție de anumite criterii care le-au plăcut (de exemplu că o locuință are living-ul mai mare) și apoi să ordoneze locuințele de pe listă în funcție de punctaj. Sistemul nu permite unui utilizator să trimită mai mult de 10 solicitări simultan și, pe tot parcursul procesului de selecție și comparație, îl îndrumăm să păstreze maxim 5 locuințe. Astfel ne asigurăm că lead-urile trimise sunt cât putem de bine pre-calificate.

Control asupra recenziilor

eDezvoltator țintește să devină principala sursă de informații pentru beneficiarii din România care doresc să achiziționeze o locuință nouă, de aceea site-ul nostru este optimizat SEO pentru a răspunde căutărilor de tipul ”pareri ... ”, ”recenzii ...”, ”forum ...” etc..

De aceea, majoritatea vizitelor primite de site-ul nostru vin de la persoane care caută să își formeze o opinie despre diferite ansambluri rezidențiale.

Cei care efectuează astfel de căutări de obicei ajung pe forumul Softpedia sau alte surse de informare care prezintă doar aspectele negative ale ansamblului.

Deși utilizatorii pot găsi și aspectele pozitive pe site-ul ansamblului, această sursă nu este considerată obiectivă și deseori este chiar ignorată. În aceeași situație se află și anunțurile publicate pe imobiliare.ro sau alte site-uri similare.

eDezvoltator țintește să satisfacă dorința celor care caută informații atât pozitive, cât și negative despre ansamblurile rezidențiale într-un mod neutru, obiectiv și fidel realității din teren.

Înscrierea pe site-ul nostru presupune vizita unei echipe care va face un audit al locației și va compune textele pentru recenzii pe baza a ceea ce au întâlnit la șantier.

Pentru consolidarea poziției în SERP, publicăm și un advertorial despre ansamblu, într-un ziar național (DR80+).

Ce caută cei care ajung să ne viziteze site-ul
Căutări pe Google care aduc vizite pe eDezvoltator.ro și volumul corespunzător

Calificarea și comunicarea lead-urilor

Mecanisme built-in de pre-calificare

eDezvoltator nu își dorește să fie un generator în masă de lead-uri precum celelalte website-uri concurente. Ne interesează să generăm cât mai puține lead-uri însă de calitate cât mai mare. De aceea, funnel-ul nostru principal aproape că descurajează beneficiarul să plaseze o solicitare, acesta fiind nevoit să parcurgă mai multe etape de filtrare a locuințelor alese înainte de a trimite solicitarea de vizionare.

Datorită acestor tehnici agresive de calificare, numărul lead-urilor trimise de eDezvoltator ansamblurilor partenere este deosebit de mic însă proporția de tranzacții raportată la acesta este foarte ridicată (peste 75%). Cu alte cuvinte, până acum, trei din patru lead-uri generate de noi au dus la o tranzacție. Probabil că suntem singurul furnizor de lead-uri din România cu acest nivel de calitate.

Rata de conversie foarte ridicată ne-a determinat să adoptăm modelul de business pe comision. În varianta CPL un lead costă de peste 20 de ori mai mult decât oferta concurenților noștri iar acest preț este deseori refuzat de potențialii parteneri.

Proces manual de calificare și cross-selling

Înainte de a ajunge la dezvoltator, chiar dacă a fost precalificat prin mecansimele de pe website, lead-ul este calificat și manual, el fiind preluat de call center-ul nostru care se asigură că potențialul client este potrivit pentru ansanblul ales.

Calificarea se face printr-un scurt dialog purtat fie pe WhatsApp, fie telefonic de către un agent cu experiență care încearcă să obțină o imagine cât mai clară a potențialului client fără să îl deranjeze.

Datorită procesului de pre-calificare, nu avem nevoie de mulți agenți pentru call center, ceea ce ne permite să investim în pregătirea angajaților noștri, în special pe partea de vânzare și psihologie. Toti operatorii noștri sunt foști agenți imobiliari cu minim 5 ani experiență - un criteriu de bază la angajare.

Agenții sunt remunerați prin salariu fix plus comision din tranzacțiile încheiate de lead-urile calificate de ei. De asemenea, ei sunt liberi și să recalifice clientul, recomandându-i alte proprietăți potrivite și astfel crescând șansele de a se realiza o tranzacție.

Comunicare și integrare cu CRM

Lead-urile sunt transmise prin e-mail pe adresa specificată în contractul de colaborare. La trimitere, agentul nostru include cât mai multe detalii despre client și eventuale informații cheie pe care ar trebui să le cunoască cel care face vizionare astfel încât să sporească șansele de tranzacționare.

La cerere, se poate face și integrare cu CRM-ul folosit de dezvoltator, inclusiv la nivel de API. Acest proces se face manual momentan și adesea durează până la 60 de zile de la semnarea contractului în funcție de gradul de încărcare al departamentului nostru tehnic.

Recalificare și remarketing

Încercăm să cultivăm o relație cu fiecare client care ne abordează, oferindu-i consultanță gratuită în limita experienței agenților noștri și a informațiilor pe care le primim de la dezvoltatori. De când ne-a contactat și până când se încheie o tranzacție, menținem constant legătura cu beneficiarul. Excepție face situația în care ni se solicită să sistăm consultanța, caz în care întrerupem orice legătură cu beneficiarul.

În cadrul acestui proces de urmărire se întâmplă des să recalificăm clientul către alte ansambluri care i se potrivesc. Excepție de la această regulă fac lead-urile pentru ansamblurile care aleg să lucrăm pe CPL - în cazul acestora, lead-ul venit pentru ansamblul lor nu mai este trimis în altă parte decât dacă se face din nou solicitarea de către client pe alt ansamblu. Un alt canal de remarketing este newsletter-ul trimis o dată la două săptămâni tuturor celor care s-au înscris în lista noastră sau care au făcut solicitări prin noi. El conține ultimele ansambluri adăugate pe catalog, oferte speciale și ansamblurile care aleg serviciul de marketing dedicat.

Follow-up și cost control

Procesul de follow-up implică recontactarea periodică a clientului pentru a înregistra progresul făcut de acesta către o tranzacție. În primele două luni se face follow-up săptămânal iar din luna a 3-a se reduce frecvența contactelor la două pe lună. Cadența la care sunăm clienții nu este pre-stabilită ci se stabilește de la caz la caz.

Deoarece modelul nostru de business este foarte riscant, este esențial să ne asigurăm un cashflow constant, de aceea încercăm să exercităm un cost-control cât mai eficient. Suntem deosebit de atenți la tentativele de fraudă prin omisiune - când se realizează tranzacția dar nu suntem informați. Deși aceste acțiuni sunt sancționate financiar conform contractului (15.000 EUR pe incidență), status-quo-ul din piață face ca acest eveniment să fie des întâlnit, în special din partea dezvoltatorilor. Avem un contract de colaborare permanentă cu o firmă de avocatură și folosim o gamă largă de mijloace pentru a identifica tranzacțiile finalizate și încasa comisioanele.

Costuri de aderare și procedură de lucru

Aderarea și listarea pe eDezvoltator.ro este gratuită. Datele dumneavoastră de contact vor rămâne pe website cât timp avem un contract de colaborare sau ne cereți să le eliminăm indiferent dacă vă trimitem sau nu solicitări.

Ansamblurile care nu au contract de colaborare cu noi vor fi afișate doar cu pagina de ansamblu compusă pe baza informațiilor găsite public pe internet însă fără paginile de unități. Eliminearea unui ansamblu de pe website se face în baza unei solicitări trimise prin e-mail de către reprezentanul oficial al respectivului brand.

Ansamblurile care aleg să colaboreze cu noi vor parcurge următorul proces de integrare (realizat de agenții noștri):

  1. Semnare contract de colaborare;
  2. Obținere materiale: galerie foto și proiect tehnic;
  3. Vizită la șantier pentru audit;
  4. Realizare randări de interior pe baza proiectului;
  5. Compunere texte pentru paginile de pe catalog și moderarea lor alături de reprezentantul dezvoltatorului;
  6. Compunere comunicat de presă și moderarea lui alături de reprezentantul dezvoltatorului;
  7. Integrare în newsletter și briefing agenți call center;
  8. Publicare ansamblu și unități pe eDezvoltator.ro;
  9. Publicare articol în presă;
  10. Promovare ansamblu prin Facebook până se atinge un impact de 150.000 de persoane;

Întrebări frecvente și înscriere

Vă rugăm insistent să parcurgeți toate secțiunile de mai sus înainte de a solicita o colaborare cu eDezvoltator. De asemenea, mai jos veți găsi o listă cu întrebări primite des de la dezvoltatorii cu care am discutat.

Cât costă înscrierea unui ansamblu pe eDezvoltator.ro?

Lucrăm doar cu plata la rezultate, deci înscrierea (listarea) pe eDezvoltator este gratuită. Dacă ansamblul apare deja pe website-urile mari (Korter.ro, Imobiliare.ro, Olx.ro etc), probabil că deja este înscris și pe eDezvoltator cu datele dumneavoastră de contact - cele afișate public pe internet. Dacă semnați un contract de colaborare cu noi, veți primi numeroase beneficii precum afișarea locuințelor disponibile, recenzii asupra ansamblului scrise de experții noștri și un comunicat de presă.

Ce presupune colaborarea eDezvoltator.ro?

Pentru a lucra cu noi trebuie să semnăm o convenție de colaborare, să ne trimiteți proiectul tehnic al clădirii pentru a realiza materialele necesare listării și să realizăm un audit la șantier și apoi să intregrăm ansamblul în catalogul eDezvoltator și să îl promovăm prin Facebook. Nu va trebui să plătiți nimic pentru aceste proceduri, singurul cost al dumneavoastră fiind comisionul sau CPL.

Ce comision practicați și în ce fază trebuie să ajungă tranzacția pentru a deveni comisionabilă?

Practicăm un comision standard de 1% din valoarea tranzacției indiferent dacă se realizează pentru proprietatea pentru care s-a făcut solicitarea sau pentru altă proprietate din portofoliul dumneavoastră. Tranzacția devine comisionabilă la momentul încasării avansului și semnării antecontractului.

Cum știu că un lead a venit de la voi?

Toate lead-urile trimise de noi sunt transmise prin e-mail, ceea ce le face foarte ușor de urmărit. De asemenea, departamentul dumneavoatră de vânzări va fi contactat în mod constant de call center-ul nostru pentru a verifica ce s-a întâmplat cu lead-urile trimise.

Ce se întâmplă dacă îmi trimiteți un lead pe care deja îl urmăresc?

Contractual, ne asumăm că nu vom comisiona niciun lead care se află deja în baza de date a dezvoltatorului cu condiția ca dezvoltatorul să dovedească faptul că ultima comunicare cu lead-ul respectiv s-a produs în ultimele trei luni. În caz contrar, dacă lead-ul există în baza de date a dezvoltatorului însă nu a mai existat contact relevant cu el în ultimele trei luni, vom comisiona tranzacția.

Puteți trimite lead-uri direct în CRM-ul nostru?

Da, putem contecta site-ul nostru cu majoritatea CRM-urilor însă necesită o implementare manuală ce poate fi executată doar de departamentul nostru tehnic. Deci conectarea se poate realiza atunci când departamentul tehnic devine disponibil - în general 30 de zile de la solicitare.

Ce trebuie să fac pentru a colabora în regim CPL?

Puteți solicita oricând colaborarea CPL. Cu cât aceasta solicitare vine mai târziu, adică se produce în urma unor tranzacții reușite, cu atât costul lead-ului se va apropia mai mult de 50% din media ultimelor tranzacții. Deci, ca exemplu, dacă ne cereți de la începutul colaborării să lucrăm în regim CPL, un lead poate costa și 45 EUR în cazul locuințelor ieftine; dacă ne cereți colaborarea în regim de CPL după ce am încheiat o tranzacție în urma căreia am facturat comision de 650 EUR, atunci același lead se va vinde la 250-300 EUR.

Am înțeles serviciile, termenii și condițiile eDezvoltator și doresc să fiu contactat pentru a demara o colaborare:

Marketing Dedicat

Acest serviciu este dedicat dezvoltatorilor care doresc să se concentreze pe gestiunea proiectului și să externalizeze toată componenta de vizibilitate. Serviciul de marketing dedicat oferit de eDezvoltator are ca obiectiv să finalizeze cât mai rapid vânzarea tuturor unităților.

Puncte cheie:
  • Accelerarea vânzărilor devine interesul nostru principal
  • Marketing complet, toate serviciile incluse + buget PPC
  • Cultivarea încrederii în marcă pe termen lung
  • Compensare la finalizarea vânzărilor, fără avans

Agenție proprie

Portalul eDezvoltator.ro este realizat și întreținut de agenția de marketing digital și soluții de inteligență artificială CELSO, departamentul Real Estate. Faptul că avem propria noastră agenție ne permite să realizăm toată gama de materiale necesare promovării ansamblului dumneavoastră, fără să fie nevoie să apelăm la colaboratori externi care pot întârzia procesul.

Agenția de marketing are biroul în clădirea noastră din Moreni, un oraș mic din județul Dâmbovița. De aceea, costurile noastre operaționale sunt foarte reduse. Suntem la o oră de București, ceea ce ne permite să fim disponibili pentru întâlniri în capitală însă preferăm să desfășurăm cât se poate de mult din comunicare de la birou, prin teleconferință.

În cadrul departamentului de Real Estate avem și 4 tineri specializați în arhitectură și design interior. Cu ajutorul acestora realizăm propriile randări de interior pe baza planimetriilor primite de la dezvoltator. Astfel, toate materialele de la noi de pe site au un nivel consistent de calitate.

Agentie proprie de marketing
Departamentul de Real Estate al CELSO este compus din 14 specialiști din diferite ramuri ale marketing-ului pe Internet dar și arhitecți care fac randările de interior

Identitate vizuală

O identitate unică, realizată în mod profesional, contribuie semnificativ la succesul comercial al proiectului dumneavoastră. Identitatea este primul element cu care intră în contact potențialul beneficiar și imaginea pe baza căreia se formează prima impresie.

Fiecare proiect este unic, de aceea insistăm ca toate brand-urile pe care le realizăm să fie făcute de la zero, pe baza identității dezvoltatorului și a mesajului pe care acesta vrea să-l transmită beneficiarilor.

Echipa noastră include un designer care schițează manual logo-urile înainte de a le transpune în unealta digitală. Astfel, procesul de creație se realizează în totalitate din imaginație, fără a ne folosi de șabloane existente.

Livrabilul acestui proces este un manual complet de brand și seturi de materiale digitale de branding pe care le transmitem partenerilor dornici să colaboreze cu ansamblul rezidențial.

Atât brand-ul, cât și toate materialele aferente acestuia rămân în proprietatea dezvoltatorului, de aceea înregistrea la OSIM este răspunderea acestuia, noi oferind doar consultanța.

Giardino Bianco Tunari
Giardino Bianco este identitatea dată unui complex de vile din Tunari, Ilfov. Dezvotatorul a dorit ceva elegant, care să amintească de anii petrecuți în Italia.

Marketing online

Internetul reprezită cel mai important canal de promovare iar brand-urile care nu sunt pe internet aproape că nu există în mentalitatea colectivă. Specializarea noastră principală este marketing-ul pe internet de aceea, alături de noi, nu aveți cum să eșuați la acest capitol.

Website și SEO

Nucleul prezentării pe Internet este website-ul proiectului. Acesta va prezenta în mod complet și profesional toate aspectele respectivului proiect, va ghida eficient utilizatorii către o solicitare și va genera majoritatea tranzacțiilor - toate gratuite.

Website-urile create de noi sunt 100% compatibile cu orice dispozitiv. Indiferent că va fi accesat de pe laptop, tabletă sau smartphone, website-ul va fi afișat corect, se va încărca aproape instant și va funcționa fără decalaje.

Odată finalizat site-ul, este în interesul nostru să ajungă vizibil pe motoarele de căutare cât mai repede astfel încât să devină principala sursă de solicitări. Optimizarea SEO se face atât pe site, cât și în afara sa iar rezultatele apar în cel mult o săptămână de la indexarea inițială.

Serviciul de optimizare SEO include sarcini ce se vor desfășura în mod continuu, precum publicarea articolelor pe blog sau advertorialelor în presă. Aceste servicii vor fi oferite de la lansarea site-ului până la finalizarea vânzărilor.

Creare Website ansamblu rezidential
Website-urile realizate de noi sunt compatibile cu toate mărimile, mărcile și modelele de dispozitive

Social Media și Local

Toate colaborările noastre au avut natură repetitivă în sensul că dezvoltatorii au ales să lucreze cu noi pentru mai multe proiecte, majoritatea sub același brand. De aceea, pentru noi, brand awareness-ul este un aspect deosebit de important.

Brand-urile lansate de noi sunt promovate intens pe Facebook și, după caz, Instagram sau LinkedIn. Scopul promovării este pe de-o parte să aducă solicitări și pe de altă parte să introducă brand-ul în conștientul colectiv.

Spre deosebire de reclamele stradale, cele de pe social media pot fi foarte precis țintite către audiența potrivită gamei de preț, configurației și zonei în care se află proiectul.

Bugetul campaniilor de brand awareness variază direct proporțional cu suma negociată de dezvoltator pentru vânzarea ansamblului. Dacă alegeți să mergeți pe prețul minim, bugetul alocat promovării va fi foarte mic iar timpul de vânzare se poate prelungi considerabil.

Pe lângă prezența pe rețelele de socializare, deschidem și conturi de Google Maps/Google MyBusiness pentru ansambluri. Cu timpul, pe măsură ce adună recenzii, acestea devin principala sursă de informare pentru cei care caută mai multe informații despre respectivul imobil.

Compania noastră nu va genera recenzii false pentru a crește reputația ansamblului însă vom răspunde la recenziile și comentariile negative pe cât de profesionist ne permite situația, la fel ca o firmă de PR.

Pagină de Facebook Ansamblu Rezidential
Paginile de Facebook ale ansamblurilor strâng adesea sute de urmăritori iar, în perioadele de promovare, ajung la zeci de miii de persoane

Directoare

Colaborarea cu noi presupune publicarea și prmovarea proiectului pe cât mai multe directoare de imobiliare. Costul anunțurilor este suportat de noi. Principalele directoare pe care vom publica ansamblul sunt:

  • Imobiliare.ro
  • OLX/Storia.ro
  • LaJumate.ro
  • Anuntul.ro
  • Homezz.ro
  • Titirez.ro

Pe portalul nostru, eDezvoltator.ro, ansamblul va primi poziție prferențială și va fi inclus în buletinul informativ. De asemenea, el va fi prezentat în mod dedicat și pe paginile noastre de social media, unde vom promova postările cu unitățile din cadrul ansamblului.

Bugetele de listare și de promovare extinsă (Top Listing, etc.) vor fi stabilite în funcție de numărul de unități disponibile, valoarea și audiența unițăților, comisionul oferit de dezvoltator și notorietatea brand-ului la momentul promovării extinse.

Înscrierea pe directoare de imobilare
Înscriem ansamblul pe majoritatea directoarelor mari de anunțuri

Marketing offline

Offline, vă ajutăm să prezentați cât mai calitativ ansamblul rezidențial atât direct - prin biroul de vânzări, cât și indirect - prin agenți imobiliari.

Materiale imprimabile

Vom realiza o gamă completă de materiale imprimabile atât cu datele de contact ale biroului de vânzări, cât și în regim whitelabel.

Materialele whitelabel vor fi oferite și personalizate gratuit pentru orice agenție imobiliară dorește să promoveze ansamblul. Astfel ne asigurăm că unitățile ajung în fața a cât mai mulți potențiali beneficiari, chiar și cei care nu știu încă destul de bine ce vor.

Pachetul va conține minim un set de mape și cărți de vizită. Mapele sunt varianta adaptată pentru tipar a site-ului. Unde este cazul, facem și flyere sau alte materiale necesare în cadrul târgurilor imobiliare.

Bugetul și tirajul vor fi stabilite de dezvoltator. Tot acesta suportă și costurile de imprimare. În cazul materialelor whitelabel, insistăm ca ele să fie achiziționate de agențiile care doresc să prezinte ansamblul, astfel prevenind risipa și filtrând colaboratorii.

Mape și cărți de vizită ansamblu rezidențial
Toată gama de materiale se realizează într-un mod consistent cu strategia de brand (forme și culori)

Bannere și signalistică stradală

Pentru ca ansamblul să devină cât mai repede vizibil, recomandăm poziționarea unor elemente de signalistică stradală în zone agolmerate precum străzile din jurul stațiilor de transport public și spații verzi din jurul semafoarelor.

În cadrul pachetului de marketing dedicat oferim consultanță privind poziționarea materialelor de signalistică stradală precum și servicii de creație și grafică digitală.

La fel ca în cazul precedent, nu ne asumăm deciziile de poziționare și costurile aferente acestui tip de expunere.

În consecință, orice convenție încheiată cu furnizori de spațiu publicitar va rămâne în responsabilitatea dezvoltatorului, noi asumându-ne gratuit, în cadrul pachetului, doar partea de creație dacă ne este solicitat acest serviciu.

Panou stradal dezvoltator imobiliar
Recomandăm poziționarea panourilor stradale în zone tranzitate adesea de persoane ce pot deveni clienți, chiar dacă nu sunt foarte aglomerate

Birou de vânzări și showrooom

Dezvoltatorii care sunt de acord să amenajeaze un showroom și un birou de vânzări primesc condiții preferențiale de la noi, aceste elemente fiind foarte importante în procesul de vânzare.Toate costurile aferente acestor spații și angajaților revin în sarcina dezvoltatorului.

Oferim servicii de creație digitală pentru materialele ce vor fi expuse în cadrul biroului de vânzări (bannere, afișe etc.), precum și tururi virtuale ale acestor spații.

Tururile virtuale sunt realizate folosind camere foto-video panoramice compatibile cu sistemul doll-house oferit de Matterport. Realizarea, montajul, implementarea și optimizarea acestor materiale sunt suporate de noi.

Studii de caz

Mai jos veți găsi o parte din proiectele imobiliare pe care le-am accelerat. Momentan am publicat doar legături către site-urile lor însă urmează să facem pentru fiecare studii de caz detaliate în care să descriem exact cum a decurs colaborarea.

Pentru mai multe exemple și referințe, vă rugăm să ne contactați

Costuri și mod de lucru

Serviciul oferit de noi nu este unul ieftin ci mai degrabă unul din gama high-end. Diferența dintre noi și concurență este că noi ne asumăm rezultatele prin faptul că încasăm după ce ansamblul s-a vândut.

Metodă unică de colaborare

Oferim serviciile de marketing dedicat doar sub formă de pachet integrat, deci indiferent dacă aveți nevoie de toate serviciile sau doar o parte din ele, va trebui să suportați costul întreg al pachetului.

Tarifarea se face în așa fel încât dezvoltatorul să achite cât mai puțin din costul de marketing: Se stabilește un preț de listă care să includă suma dorită de dezvoltator (prețul de bază), costul de marketing (maxim 1%) și eventualul comision cedat agențiilor (maxim 1,5%)..

Prețul de listă rezultat va fi singurul preț promovat pe orice canal de marketing.

Deci, dacă avem un preț de bază de 100.000 EUR - cu atât va rămâne dezvoltatorul, prețul de listă va fi 102.500 EUR, adică prețul de bază plus marketing (1000 EUR) plus eventualul comision al intermediarului (1500 EUR).

Scenarii posibile:

Scenariul 1: Tranzacția se finalizează direct cu dezvoltatorul
Clientul achită 102500 EUR, dezvoltatorul rămâne cu 101.500 EUR iar noi luăm 1000 EUR.

Scenariul 1: Tranzacția se finalizează printr-un intermediar
Clientul achită 102500 EUR, dezvoltatorul rămâne cu 100.000 EUR, noi luăm 1000 EUR și intermediarul 1500 EUR.

În ambele scenarii, costul de marketing se achită la finalizarea unei etape (așa cum a fost stabilită cu acordul părților, în contract), după ce se încasează de la client suma completă aferentă tranzacției.

Cota noastră se negociază doar în cazul clienților care au venit prin recomandări și pentru care dezvoltatorul poate face o dovadă de comunicare în ultimele 6 luni.

Plan tarifar servicii de marketing
Adesea, cota de 2.5% este neglijabilă și ignorată complet de piață

Întrebări frecvente și contact

Întrebări frecvente

Vă rugăm parcurgeți întrebările de mai jos înainte de a ne contacta.

Cât costă crearea unui website pentru un proiect imobiliar?

În funcție de calitatea agenției cu care lucrați, prețul unui website poate varia între 800 EUR și 5000 EUR. Un preț corect, cu o agenție reputabilă este de 3-3500 EUR. La acesta se adaugă costurile cu promovarea, care adesea depășesc 10.000 EUR pe proiect. Colaborând cu noi, aveți garanția că bugetul de marketing aduce rezultate.

Ce sumă se achită în avans?

Lucrând cu noi, nu aveți niciun fel de cost în avans. Odată semnat contractul, noi executăm serviciile de marketing cât putem de bine, generăm vizionări și vânzări iar, după ce epuizăm stocul dumneavoastră de unități, facturăm.

Ce alte costuri de marketing voi mai avea dacă lucrez cu voi?

Suportăm toate costurile aferente serviciilor de marketing online, inclusiv bugetele PPC și display. Dezvoltatorul va trebui doar să achite contravaloarea materialelor imprimabile, afișajului stradal și campaniilor media - dacă se doresc aceste suplimente. Un alt cost suplimentar și opțional va fi înregistrarea mărcii la OSIM.

În cât timp mă pot aștepta la rezultate odată ce începem colaborarea?

Lucrând pe comision, este în interesul nostru să aducem vânzări cât mai repede. În funcție de volumul nostru de muncă, durează între două săptămâni și o lună până când încep să vină primele vizionări.

Ce se întâmplă cu materialele de marketing odată ce se termină vânzarea?

Toate materialele de marketing intră în proprietatea dezvoltatorului după ce acesta achită toate comisioanele restante.

Cum procedăm dacă nu sunt mulțumit de serviciile voastre?

Contractul se poate rezilia în orice moment cu acordul părților și cu o notificare prealabilă de 15 zile. În funcție de momentul în care s-a reziliat contractul, se vor calcula costurile serviciilor pe am reușit să le oferim iar dezvoltatorului îi vor fi facturate la preț de piață.

Formular de contact

Completați și trimiteți formularul de mai jos și vă vom contacta în cel mult 24 de ore pentru a stabili o întâlnire.