Toate informațiile de care ai nevoie înainte să cumperi o locuință nouă!
Lucrările la autostrada M6 la nord de București au început în luna mai. „Aceasta va fi cea mai grea muncă din zona București-Ilfov”

Lucrările la autostrada M6 la nord de București au început în luna mai. „Aceasta va fi cea mai grea muncă din zona București-Ilfov”

Potrivit secretarului de stat al Ministerului Transporturilor, Ionuş Săvoiu, lucrările la linia de metrou M6 vor începe la sfârșitul primăverii, mai exact în luna mai. El a mai spus că proiectul va fi „cea mai dificilă muncă din regiunea București-Ilfov”, deoarece ar presupune restricționarea traficului într-una dintre cele mai aglomerate zone din nordul orașului.
Lucrările la autostrada M6 vor începe în această primăvară, mai exact în luna mai, a anunțat Ionuş Săvoiu, secretar de stat al Ministerului Transporturilor. Acesta este primul tronson de drum expres, cu șase stații, care face legătura între Gara de Nord și cartierul de afaceri Băneasa, iar conform contractului, acest tronson va fi finalizat în următorii trei ani.

Lucrările la autostrada M6 la nord de București au început în luna mai. „Aceasta va fi cea mai grea muncă din zona București-Ilfof”
Potrivit lui Ionuş Săvoiu, lucrarea se preconizează a fi una dificilă, întrucât va presupune restricţionarea traficului în zona de nord a capitalei, una dintre cele mai aglomerate şi de tranzit zone ale oraşului.
“Constructia liniei de metrou din capitala catre Aeroportul Otopeni va fi cea mai dificila lucrare din regiunea Bucuresti-Ilfov. Va limita si traficul in zona de nord a capitalei”, a spus secretarul de stat al Ministerului Transporturilor.

Mai mult, Săvoiu, prin declarația sa, a confirmat oarecum ofertanții câștigători ai acestor lucrări, întrucât era un consorțiu între o firmă turcească și o firmă românească.

„Pentru autostrada M6, Băneasa este prima fază, care este contractul de proiectare și execuție cu Asociația Antreprenorilor din Turcia. Mersul pe șantier la sfârșitul primăverii acestui an, undeva în luna mai, așa cum se prevede în contract. Acesta va fi o nouă provocare, dar am încredere în experții de metrou pentru a asigura un plan adecvat de management al traficului și organizarea stației. În ciuda unor temeri, lucrurile vor funcționa pentru că Bucureștiul a construit metroul”, a explicat Ionuş Săvoiu.

În urmă cu câteva zile, în spațiul public au apărut zvonuri că licitația pentru primul tronson al autostrăzii M6 ar fi fost câștigată de asociația Gulermak-Somet la 97% din valoarea estimată. Există trei ofertanți în această licitație, detaliile sunt următoarele:

  1. ALSIM ALARKO SANAYI TESISLERI VE TICARE AS
  2. DOGUS INSAAT VE TICARET AS
  3. GÜLERMAK AĞIR SANAYI İNŞAAT VE TAAHÜT AS
    Autostrada M6 are o lungime de 14,2 kilometri și are 12 stații
    Autostrada M6 va face legătura între gara 1 Mai și aeroportul internațional „Henri Coandă”. Pasagerii vor putea astfel să facă transfer între Gare du Nord și Aeroportul Otopeni fără a fi nevoiți să schimbe autobuzul în timpul călătoriei.
    Lungimea totală a autostrăzii M6 este de 14,2 km și va cuprinde următoarele stații: stația 1 Mai (existentă), Pajura, Expozițiai, Piața Montreal, gara Băneasa, aeroportul Băneasa, Tokyo, Washington, Paris, Bruxelles, Otopeni, Ion. IC Bratianu, Aeroportul Austria Topeni.
Ți-a plăcut articolul? Împarte-l cu alții!
Link articol
Articolul anterior

Livrările noi la domiciliu au atins un record în 2022, dar vânzările încep să scadă în ţară, doar Bucureștiul în creștere. Vânzările de locuințe scad în 2022 în Brașov, Cluj și Timișoara, Clujul cel mai grav afectat cu 20%

Articolul următor

Reguli pe care proprietarii de câini trebuie să le respecte. Lista de corespondență ASPA

Recomandăm și...