Apartamente Noi București Direct Dezvoltator

Adăpostul de Câini fără Stăpân Rescue Dogs România

Am ales brand-ul Forgotten Shelter deoarece adăpostul părea uitat de lume în sensul că nimeni din oraș nu voia să-l ajute și se purtau de parcă nu exista
Forgotten Shelter,deoarece adăpostul părea uitat de lume

Cine sunt cei de la Forgotten Shelter

Povestea a început prin anul 2012, când adăpostul de câini comunita i al municipiului Moreni a fost închis deoarece nu se putea conforma standardelor UE, păstrând animalele în condiții foarte precare.

Atunci, Primăria a sistat finanțarea adăpostului, donându-l în regim de cesiune unui ONG local care s-a ocupat de el până în anul 2016, când Primăria a hotărât să îl închidă de tot și să îl modernizeze. Atunci, cei 80 de câini care erau găzduiți acolo nu aveau nicio soluție, decât să ajungă înapoi pe stradă.

Prin eforturi considerabile, ONG-ul care s-a ocupat de adăpost până în 2016, a reușit să construiască un al 2-lea adăpost din bani de donații. Am ales să îi spunem Forgotten Shelter deoarece, inițial, nimeni nu a sărit în ajutorul celor care l-au construit ca și când animalele care urmau a fi găzduite aici nu ar fi existat.

De ce am hotărât să îi ajutăm

Cunoscând îndeaproape persoanele care au construit noul adăpost și eforturile necesare, am hotărât să contribum așa cum putem mai bine: să construim un mecanism prin care ONG-ul respectiv să obțină donații de la persoane din străinătate și, ideal, chiar să găsească adoptori pentru câinii găzduiți.

Problema câinilor comunitari fiind una sensibilă în Moreni, ni s-a părut că cea mai bună direcție în care să ne concentrăm resursele este cea de golire a adăpostului, de aceea website-ul este orientat în special pe a găsi adoptori.

Fiind un proiect început cu mult înainte de a porni eDezvoltator, această inițiativă nu a fost coordonată de Anda, ea fiind cooptată în programul de Implicare Socială în anul 2019.

Cum ajută CELSO prin eDezvoltator.ro

Am creat un website complex, care combină un blog, un site de prezentare și un catalog virtual. Pentru a-l face vizibil, am folosit tehnici SEO pe care le oferim și clienților noștri corporate dar și promovare plătită, în special pe Facebook.

Pe lângă serviciile online, oferim și sprijin financiar și material atunci când este absolut necesar.

Marketing online

Partea de online este compusă din website și pagini de social media. Website-ul se bazează pe o platformă prin care cei de la adăpost (de pe teren) pot adăuga ușor câinii nou sosiți, câini care apoi sunt promovați automat pe rețelele de social media și în grupuri.

Website
2500€

Pentru a fi cât mai eficient, am ales să construim website-ul pe un domeniu .ORG, de UK. Am ales numele rescue-dogs.uk.org. Un astfel de TLD ne asigură vizibilitate în Anglia, țara pe care ONG-ul ne-a cerut să o țintim.

Am folosit o combinație de:

  • platformă eCommerce pentru catalogul de câini
  • platformă de blogging pentru paginile de prezentare, ghid și blog
  • landing page-uri programate manual (PHP+HTML)

Website: https://rescue-dogs.org.uk

Catalogul de câini disponibili pentru adopție este piesa de rezistență a site-ului, aici sunt publicați cei peste 600 de câini, din care mai mult de 500 erau deja adoptați la data redactării acestui articol.
Catalogul de câini disponibili pentru adopție este piesa de rezistență a site-ului, aici sunt publicați cei peste 600 de câini, din care mai mult de 500 erau deja adoptați la data redactării acestui articol.

SEO și Local Search
21.000€

Serviciile SEO sunt asigurate în baza unui contract de 350€ pe lună, timp de 5 ani, prin care ne asumăm optimizări on-page (în special adaptarea la noile standarde de data structuring); câștigarea de backlink-uri prin guest posting și implementarea tehnologiei AMP pentru landing-page-uri.

Componenta de SEO a fost asigurată prin optimizarea on-page, implementarea datelor structurate, crearea de link-uri prin guest blogging și accelerarea site-ului la maxim (punctaj de 95% la PageSpeed Insights și 98% la GTMetrix.

Partea de Local Search a implicat crearea și optimizarea locațiilor de Google MyBusiness pentru asociațiile din UK care se ocupă de operațiunile necesare din partea adoptorilor – home check, follow-up, fostering etc..

Pagini GMB:

Social Media
9000€

Pentru pagina de Facebook, am alocat un buget de câte 150€ pe lună, timp de 60 de luni. Bugetul va fi consumat în proporție de 70% pe a promova postări cu câinii disponibili pentru a fi adoptați și 30% pentru a obține like-uri noi – deci mai multă vizibilitate.

Rezultate

  • Website custom, platformă de tip catalog
  • Servicii SEO, SMM, PPC
  • 9000+ de vizite lunare pe site, 95% organic, din UK și nordul Europei
  • 6000+ de followers pe social media
  • 500+ câini adoptați