Toate informațiile de care ai nevoie înainte să cumperi o locuință nouă!
Nicușor Dan a anunțat că Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului este în sfârșit funcțională. Până acum nu are nici activitate, nici buget

Nicușor Dan a anunțat că Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului este în sfârșit funcțională. Până acum nu are nici activitate, nici buget

Primarul Capitalei, Nicușor Dan, a anunțat că Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului, deși înființată în 2014, funcționează abia acum, neavând până acum nici eveniment, nici buget.
Primarul a menționat că au început să lucreze la o strategie turistică pentru consolidarea Bucureștiului.
“Bucureștiul are în sfârșit o asociație eficientă de promovare și dezvoltare a turismului. Deși organizația a fost înființată în 2014, până acum nu a avut nicio activitate și nici un buget dedicat. Anul acesta am alocat fondurile necesare funcționării asociației. Prima Faza, pașii pe care i-am făcut sunt implementarea unei strategii de turism care să pună în evidență Bucureștiul, așa cum se întâmplă în orice capitală europeană. În acest sens, vom cere sfaturi de la operatori economici cu experiență”, a scris primarul pe Facebook.
Asociația include orașul București, organisme reprezentative, organizații și federații.
„Numai prin planificare strategică putem atrage turiști în capitală și putem implementa proiecte de impact în această zonă”, a spus primarul.
El a reamintit că în cadrul dezbaterii publice a fost lansat un proiect de hotărâre, în care o taxă specială pe promoțiile turistice aplicabilă serviciilor de cazare va fi percepută cu 2% din venitul zilnic din cazare, iar suma percepută se va adăuga la bugetul capitalei. Taxa specială pentru promovarea turismului ar putea crește la 2% din taxa zilnică de cazare a unui turist în 2023, în creștere de la 0,5% în prezent, potrivit proiectului supus dezbaterii publice pe 28 iunie.
Municipiul propune: integrarea și comunicarea integrată a brandului turistic București; formularea de planuri multianuale de dezvoltare a turismului în destinație, implementarea strategiilor de marketing și promoții pentru destinația turistică; sprijinirea și crearea de activități care pot crește numărul de turiști; crearea de trasee/produse/pachete turistice pentru îmbunătățirea experienței turistice; organizarea și participarea la târguri/expoziții, seminarii, conferințe; dezvoltarea unei rețele de centre de informare turistică și puncte de informare; desfășurarea de campanii publicitare; dezvoltarea proiectelor finanțate de fonduri; cercetare de piață/marketing în turism.

Ți-a plăcut articolul? Împarte-l cu alții!
Link articol
Articolul anterior

Aspectul actual al sensului giratoriu agățat pe șoseaua de centură a Capitalei. Când va fi gata pasajul regal?

Articolul următor

Primăria Sectorului 6 lansează concurs de soluții pentru moștenirea Insulei Lacul Morii și portului de agrement

Recomandăm și...